середу, 29 листопада 2017 р.

«Мій тато став зіркою» - книжка про світло й надію від Галини Кирпи

«Події на Майдані ніколи не минуть у душі. І у моїй пам’яті вони також залишаться назавжди», - зізналась письменниця, поетеса, перекладач Галина Кирпа під час зустрічі з учнями.

Авторка презентувала гостям заходу свою книгу «Мій тато став зіркою», що вийшла у «Видавництві Старого Лева».

У зворушливій оповіді про дівчинку, тато якої загинув на Майдані, героїня роздумує на зовсім не дитячі теми. Пані Галина розповіла також про сприйняття твору дорослими та маленькими читачами. 


«Всі дорослі, мої знайомі, кажуть, що плакали, коли читали цю книжку. І я, коли писала її, також плакала, - зізналась авторка. - А діти зовсім по-іншому сприймають цю історію, тим паче, коли мама героїні каже, що її тато став зіркою. Це дорослі розуміють, що це – трагедія, а для дівчинки це є надією. Тато – зірка! Вони колись побачаться. А що, як він сяде на ту тополю і вони поговорять? Дитяча  душа так це сприймає. І тут для мене було дуже важливо психологічно правильно все це передати. Передати так, щоб у це можна було повірити». 

Авторка каже, що попри дуже непросту тему, що розкрита у книжці, сам твір – про світло, надію та любов.

«Хтось з письменників сказав, що це книжка про світло й надію, і це світло, мабуть, і тримає нас зараз. І якось треба вберегти дитячу душу від відчаю, розпачу, безнадії. Мені б дуже хотілося, щоб цю книжку читали. Щоб люди були чуйнішими, милосерднішими і добрішими. Може я ідеалізую, але я би хотіла жити у тому світі, де всім було б добре, затишно, де б всі любили один одного». 
За матеріалами сайту "Видавництво Старого Лева"

Немає коментарів:

Дописати коментар